Återigen lite magsjuka


Så var det lite magsjuka på jobbet igen alltså, att det aldrig kan ta slut!

Nu är bakluckan färdig-lackad och fin! Nöjd är jag =)  ska ta kort i morgon när det är dagsljus.

Min "sugpropp" beter sig underligt. När jag kom hem från jobbet så låg den upp-och-ner på botten. Efter ett tag så flyttade den på sig. Ett par timmar senare så låg den upp-och-ner igen och såg stendöd ut! Så sms-ade jag Annica och sa att den var död. När jag sa åt Daniel att ta ur den ur akvariet så hade den flyttat sig igen. WTF?! Jäkla konstig firre-suggrej-slamsugar-grejimoj... jaja vi får se hur det utvecklar sig =)


Idag fyller mina små söner år!!

Balthazar fyller 7 år och Seifer 1 år. Tänk att jag och Balthazar har levt ihop i snart 7 år! Mitt bästaste hjärta! <3


Balthazar


Seifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0