Vad är det som pågår??



Nu börjas det igen, vet inte vad det är riktigt.
Spenderar som sagt tid på Bryggarvägen men det är inte riktigt vad det brukar vara. Det känns som om mina vänners vänner undviker att komma när jag är där. Tråkigt som fan och förjävla uselt. Om det är något så SÄG DET DÅ!

Det känns i stämningen och tro mig, stämningar känner jag av som om det stod skrivet framför mig. Människor med min uppväxt brukar göra det...

Som igår. När jag satt där, gicks det för bi fram och tillbaka men när jag satt i bilen och monterade högtalarna så gick det bra att sitta där. Weird!
Å andra sidan kunde han prata med mig när inte hon var där. Vad fan?

Fest på Lördag, sen tror jag att jag håller mig därifrån, vill inte förstöra något och jag känner bara att stämningen är åt helvete. Synd, för jag och Najda har börjat prata igen och det har vart revligt, Hon är cool =)

Det är liksom High school All over again...
Varför? Ofta är det så här.

Vad är det som pågår???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0