Teori, javisst!


idag var det teoriprov på schemat!

var väl sisådär motiverad må jag säga, men men jag och Fifi drog till Borlänge och när jag väntade på att få komma in så hann jag bli lite nervös.

Men jag tänkte det går som det går, kan alltid göra om och göra rätt =)

Men det gick bra!! Var som vanligt den som var klar först. Trots att jag startade sist och gick igenom provet 1 gång noga...

Hade god marginal också =) Så nu är jag glad!

Så här glad är jag just nu!! :

Jisses vilket fejkat Blondinbella-leende det blev... Vi provar så här då:

 Herre min je.. ser ju helt gaaaalen ut! jaja, ni fattar, jag är skitglad =)

nu måste jag diska, sen jobba 14-21.30

Hej hej

Kommentarer
Postat av: kristina

Lycka till med provet:)



Och ha en bra helg.

Kram

2009-06-12 @ 11:30:51
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0