Nu dör jag...


Fy fan vad trött jag är nu... (Hmm.. många inlägg har nog börjat så)

Snoozade till 6:40 i morse, började 7.. så jag var ett par minuter sen. Tog nycklarna och gick in på avdelningen och började. Efter ca 10 minuter kommer en av nattisarna och knackar på och vill ge rapport. Jag var tydligen den enda som var där... Hmm,... jag som tyckte det satt så många i personalrummet... jaja... jag fixade det med och sen kom 3 av 4. Den fjärde blev inringd på morgonen och anslöt sig lite senare.

Men... när 2 får jobba häcken av sig och de andra 2 inte gör så himla mycket så blir det jobbigt. Alltså, vi har vissa rutiner. om man inte hinner duka så gör de som har rast sist det. Men nej.. man hämtar inte diskvagnen, man tvättar istället för att lägga folk eller sköta sina turer... Fy fan...

Om man hämtar någon till lunch, tar man inte med sig medicinen då? nej tydligen ska jag springa dit också..

Chefen och många säger att vi ska inte "täcka upp" så att vissa bara sölar men vad ska man göra? Det är inte ett kontor, gör inte alla det man ska så lär någon annan göra det.

jag har också slöa dagar men då brukar jag säga att idag är jag skittrött. Brukar försöka göra det jag ska ändå..

Nej idag har inte vart en bra dag...

Nu ska jag till affären och handla. Ska laga en god middag och sen titta på film..

Först ska jag avlida lite i soffan....

Hej

Kommentarer
Postat av: dorran

hörde att det va lite körigt i dag på jobbet

2009-06-12 @ 19:38:49
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

ok..kan ju bli så när man jobbar me vissa, tur det gick hyfsat ändå

2009-06-12 @ 21:34:06
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0