Mycket som händer nu


nu har det hänt ganska mycket på lite tid.

Jag har tagit tag i ett beslut som jag har funderat på länge. Jag och Daniel ha separeret.

Det var mycket turbulent när det bestämdes men nu har det lugntat ner sig vilket är skönt. Vi är överrens om att vara vänner. 4 år slänger man faktiskt inte bort hur som helst.

Daniel har flyttat till Leksand och det är jag glad över. om han flyttade tillbaka till Hedemora är jag övertygad om att han skulle gå under.

Jag hoppas att han kan växa lite när han får klara sig själv.

Just nu är jag i Gävle hos Linda och slappnar av och blir omhändertagen medans Daniel grejar med flytten och tar hand om våra djur.

Jag ångrar inte våra år tillsammans och Daniel kommer jag alltid att tycka om. Han är en speciell person men det är inte vår tid just nu. Det kanske aldrig blir det men i så fall är det meningen att vara så.

Ja.. jag hör väl av mig om läget sen. ¨

Fy fasen vad tomt det kommer att bli..

Förresten; Nu vet jag verkligen vilka som är riktiga vänner, Tack för att ni ställer upp!!!! =)



Lindan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0