Möte


Jaha så har det vart det sista styrelsemötet innan semestern. Trevligt med lite grillning och tårtätning =)

Imorgon ska jag jobba. Det är däremot lite luddiga uppgifter om när jag börjar. På Telme står det 7 och på jobbet står det 7:30. Jaja. Får åka dit till 7 och börja då i alla fall... Vad gör man liksom?

Ska jobba med segproppsmänniskan i morgon. Fy fan säger jag bara... Säger emot allt jag säger så jag ska nog vara tyst hela dagen och inte säga ett ljud. Är midsommarfirande på jobbet i morgon också. Fy fallera....
Jaja, jag slutar 15 så förhoppningsvis hinner vi inte med så mycket innan dess så jag hinner åka hem.
Sen ska jag o Fifi till Borlänge och kolla lite vägar och grejs. Hoppas,hoppas jag klarar uppkörningen... Är så jävla nervös så jag nästan spyr!! Fy fan...

ja, nu ska jag titta på tv lite =)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0