Mora


Idag har jag och Fifi åkt Mora tur och retur. Jäkligt trevlig väg att köra, Vi vände i första rondellen så visiten var snabb =)

I morgon ska jag till Vc och ta ett Kalium-prov. Får välla se hur det blir dårå.. vet inte vad jag mer ska dra ner på för att inte få i mig Kalium.. Jaja... det får lov att gå helt enkelt...

ikväll ska jag kolla på Reprisen av Magnus Betners show. Han är så jäkla rolig =)

Den kanske jag spelar lite poker.. Eller så lägger jag mig och läser lite körkortsbok.. Det senare var en bättre ide tycker jag..

Bredvid mig ligger Saffe och sover.. han är konstigt. Sover på sidan helt utslagen =)

Hej med er

Kommentarer
Postat av: dorran

jag LOVAR att du får köra insjön-mora-insjön , hur många gånger du vill sen när du fått kortet ( jag sitter naturlitgvis breve å dricker öl)

2009-06-10 @ 06:23:51
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0