Lista!


Stulen från Jasas


Har du någon tatuering?
Japp 2 stycken, den 3dje under planering
Vad gjorde du igår?: Inte mycket,
Har du ett eget rum? Alla rum är mina!
Är du kåt just nu?: Njää, inte mycket i alla fall.
Tycker du om stjärnor?: Ja.
Vad ser du om du tittar bakom dig?: Vardagsrumsväggen.
Gillar du att baka?: Yes!.
Föredrar du blondiner före brunetter?: Spelar rock n roll.
Hur många kontakter har du på bdb?: 2. Syster och Tesa
Har du varit inne på snyggast.se?: Det var väldigt många år sedan.
Älskar du någon just nu?: Ja familjen och vännerna.
Vad åt du senast?: En jordgubbe =)
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Ja det händer.
Isåfall, vad?: Konstiga bokstäver där de inte ska vara
Finns det någon du hatar?: Ja det gör det.
Har du druckit?: idag?igår? Jag dricker varje dag men mest vatten .
Har du varit otrogen?: inte de senaste 10 åren.
Vad ska du göra i helgen?: Snora och jobba.
Använder du smink?: Ja men inte varje dag
Vilket är ditt favoritband?: Det varierar efter dag och humör.
Vill du dö?: Nej du tack!
Har du någongång ägt en plastros? Inte vad jag kan minnas.
Tycker du om att teckna?: Ibland, har tecknat mycket förr.
Har du ljugit?: Jadå.
Vad vill du bli som vuxen:.frisk
Har du tittat på melodifestivalen?: Japp, var på delfinalen i Leksand.
I så fall, vem hejade du på? Emd och rickfors
Gillar du mat?: I Love food

Hur lång är du?: 165 cm
Har du hål i öronen: Japp ett i var
Hur mycket är klockan?: 16:17
Har du en tjej/kille?: Nix
Har du något slags nitarmband?:  jo du, och skärp.
Är din säng bäddad?: Nej
Vad är ditt smeknamn?: Dessie.
Om du är tjej, har du fått mens? Öh ja.
Om du är kille, är du i målbrottet?: ...
Vad är din dröm just nu?: fast jobb eller rik man =) Vara frisk.
Är du emot homo-bisexuella?: Absolut inte!!!
Varför gör du den här saken?: har inget bättre för mig just nu.
Har du en teve i huset?  ja
Gillar du hip hop?: ja ibland.
Vilken är bästa låten just nu?: Boom Boom Pow med Black Eyed Peas.

Vilken klass går du i?: Ingen
Har du varit olyckligt kär?: Ja.
Tänker du göra klart det här testet?: Ja det tänker jag.
Största sorg just nu?:  att saker inte går som det ska.
Största glädje just nu?: körkortet är i Hamn! 
Vem skulle du dö för?: ....
Vilken är din favoritfilm?: Ojoj... Många.
Vem är den starkaste du vet?: Svennan
Har du comviq?: Nej verkligen inte
Har du hört Dragonforce någon gång? Det ringer ingen klocka
Vem snodde du denna lista ifrån?: jasas
Vad är det snyggaste på dig?: Mina ögon och min tatuering på handleden
Hur mycket är klockan nu då?: 16:22
Brukar du göra smileys?: Lite för ofta tror jag =)  
Vem är coolast?: Elias
Har någon kallat dig hora/bög? Ja många gånger.
Hur många palestina-sjalar äger du?: inga
Vem hatar du mest?: Det du  
Vad har du på dig för kläder nu?: Shorts och t-shirt
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: Ja.
Vill du gråta?: Nej.
Fryser du ofta?: ja det gör jag.
Gillar du att gå på fester?: Ja men inte jämt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0