I´ve payed my dues, now it´s your turn...


Avslutat kapitel... Var iväg och lämnade av vinterdäcken på trappen tillsammans med brödrosten. Det skulle ju ha blivit hämtat igår ju. Ringde på, ingen hemma. Fick ett mail om att han befinner sig borta ett tag. Men synd då! Kanske skulle ha klämt ur sig det tidigare??

Jag lär väl i alla fall åka och hämta brödrosten så den inte blir regnad på ellet stulen i alla fall.... kanske inte så avslutat i alla fall?? Eller så lägger jag den under hans trapp. ja jag vet inte. Får väl vänta på ett svar på mitt mail.

I alla fall.... En mer uttrycklig blogg om hur dessa 4 år har vart kommer i den Privata. För inloggningsansökan maila [email protected]

Haft ett långt samtal med en kollega. Det kom fram att hon blir misshandlad av sin Sambo. Fy fan alltså. Sådana där jävla fegisar ska fan skjutas utan nåd!!

Usla människor.....

Vart och fikat på Bryggarvägen idag. Haft långt samtal med Claran och jag blir bara mer och mer övertygad om att det inte är mig det är fel på. Är i alla fall övertygad om att jag inte är en "frigid satmara", ja ni såg rätt. Det är ett citat....

Nä, nu ska vi se... Sov kanske 2 timmar inatt. Ska ju upp och jobba i morgon igen. Ska satsa på att sova lite mer än så i alla fall. Men jag har fan ingen ro att sova... Jävligt skumt.... Jag som älskar att sova!!

Ska till Brl i morgon och köpa nya 6x9or, har ju spräckt mina och det är ju roligt om det låter lite skapligt... Men nu har höger dörrhögtalare lossnat och börjat skramla så jag får nog göra en helkoll i morgon. Ids fan inte ha rassligt ljud i bilen! Det är drygt ju =)

Nä, om man skulle se på lite tv kanske , och sova kanske....

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0