Harkel, snörvel


ja det är typ de ljuden jag gör mest just nu.

MÅSTE jobba i morgon, har inte råd att vara hemma så nu stänger vi av tröttheten och kör! =) Nja.. jag har ju tills i morgon på mig i alla fall...

Var just ner till Ica och köpte jordgubbar så jag har något att smaska på... Märker att ajg fan inte ska köra bil nu när jag är sjuk. Har inte koll på nåt typ... Dumt...

Väntar på att jag ska få hälften av pengarna till räkningarna. Har man vart med och skapat dem ska man vara med och betala dem också. Det är i nte mer än rätt! Vet inte hur det går.
Vi skulle skiljas som vänner men det blit i bitterhet och hat med hotelser istället... Så jäkla drygt....

Jag förstår inte poängen...

jaja,,, det kanske sjunker in så småningom får vi hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0