Biltur


Har vart på vc och tagit 2 rör blod.. uppföljningen ni vet... Gick väl bra, tog bort tejpen på en gång så den inte skulle växa fast. Är så jäkla starkt klister på det där!

Sen hem och hämtade Fifis kompressor som stod i mitt garage. Hem till Claran som bjöd på gott kaffe. Hon har då de godaste kopparna att dricka kaffe ur!
Gosade med Snoris och Omar =)

Sen till Leksand igen och tillbaks hem. Nu ska jag äta lite lunch och sen plugga teori också. Måste röja lite hemma idag tror jag. Ska lägga lakan i andra sidan sängen så det inte känns så in i helsike tomt! :(

Diska bör jag göra.. Men vi får se. Just nu är teorin viktigast. Förresten; Nån sopm vet om man tar kortet innan teoriprovet eller hur är det där?? Vet att mamma gjorde det för 4 år sen... kan ju vara bra att veta så man inte ser ut som Pomperipossa så... ;)

Hej

Kommentarer
Postat av: dorran

kort först sen teori prov

2009-06-09 @ 15:28:24
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

jamen å vad fan...borlänge doris, borlänge doris...inte falun!!!!!

2009-06-09 @ 21:53:13
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0