090605


jahaja,,, nu  har jag suttt och fyllt i mitt schema på tel me... ja det lär ju göras.. Ringde igår och upplyste dem om att jag har timlön nu för tiden. Det hade dom ingen aning om... jaja...

Linda sover och jag dricker kaffe. Har gjort mina tappra försök att väcke henne men hon är lite svårväckt sådär. Har altid vart. Men jag ska dra upp henne snart...

Stefan (Lindas sambo) Var på sin morfars 70-årskalas igår... han är från Finland så det blev nog en hel del Finsk Sommarsoppa igår... han var aningens packad när han kom hem =) Men han var upp i morse och gick till jobbet ändå =)

Ja har man Finska gener så har man...

Jag och Linda kollade på Frie walk with me igår på tv 1000. vi tittade tyvärr inte från början så det blir till att köpa den. Har ju läst boken ett x antal gånger... Den är så jävla creepy men så jäkla genialisk! David Lynch Rocks!

jaja... om man skulle ta och väcka lilla Törnrosa nu då...

Hej hej

Förresten, hur kommer det sig att det är skitväder så fort jag sätter in fot i Gävle?? Uselt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0