Terror


Fy fasen vad det har sms:ats idag... men jag klagar inte, I like sms =)

Har jobbat idag, Annica är fortfarande inte kry, det är fasen riktigt synd om henne nu. Hon är så duktig som går till jobbet fast hon mår skit...

Var till Gagnef en sväng efter jobbet och hälsade på Therese och Killen, Naturligtvis höll jag lilla Jennie =) Vilken kopia av Therese! En riktig Stenius-tjej =) 
Skitgo

Har nyss vart och handlat, ska göra pastasallad idag. Ville ha kassler men det fanns inte så det blir med räkor. Inte helt fel det heller men drygt att skala. I-Landsproblem jag vet =) Färdigskalade smakar fasen inte bra tycker jag...

Nu ska jag laga lite käk... Är faktiskt lite hungrig =)

Ser fram emot i morgon

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0