Tatuerad!


Efter jobbet så drog jag och Slemma iväg till Ludvika och tatueringen! Tur att vi åkte i tid för det är fan ingen semester att hitta i Ludvika!!

Blev mött av en skitgullig tjej vid namn Matilda. Hon var jättetrevlig och pratade och skämtade under hela tatueringen. Hon är lärling där och var jätterduktig!

Det gjorde ont men inte så ont som jag trodde faktiskt.... Men jag behöll mitt Pokerface =)
Fick en klubba för att jag var så duktig ;-)  Spnt gillar vi!

Så nu sitter jag med lindade armar och indrar hur fan jag ska kunna jobba i morgon?? jaja det går bra, får linda in armarna så jag inte får elände i det.... Det vore ju jättedumt.

Nu på kvällen har Slemma vart hit och lagat mat åt oss <3 Gott var det verkligen!

Nä, nu ska jag tvätta och smörja in armarna och sen sova

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0