Skön Pratstund


Har kommit hem för ett tag sen...

Efter jobbet så åkte jag och Slemma till Borlänge och käkade Chili Cheese och pratade analsex =) Pratade länge och väl om allt mellan himmel och jord så nu känns livet snäppet bättre faktiskt.....

Tur att jag inte är långsur så ofta... Inte när det inte behövs i alla fall...;)

Ska lägga mig och sova nu.... Läsa lite kanske...

Ska jobba extra i morgon... Eller extra och extra, är ju timmis så allt är väl för fasen extra =) Men utöver mitt schema i alla fall =)

Jo just det! Idag så städade jag och Annica i hennes skåp på jobbet.... Jisses vilken röra!!

13 pennor, 6 tändare, tape, tipex, 2 saxar, alvedon, treo, strepsils, samarin, novaluzid, massa hårspänne 1 cigarett, handkräm och ganska mycket mer =)  

Det var liksom inte allt som låg där heller =) haha! Störtskönt! Sen fick vi en rolig syn när Farre gick hem =)

Ja du, ibland har man skitroligt på jobb =)

Nu blir det sängen. 

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0