Rännhola Rocker, Råskinnen ifrån Insjön!



Jojomen! Idag är det party planerat! Planerat sen flera månader tillbaks ta mig sjutton! =) H och M kommer hit och ska förfesta lite, sen ska vi sammanstråla med älskade Dorran <3 Får se om jag får några snyggkort på henne ikväll. Hon blir så glad då! Haha!

Är på min andra öl och The Refreshments pumpar på min super-duper-köks-stereo =) (ironi) Jaja, det låter i alla fall och orkar inte bära högtalare och förstärkafer idag =)

Det duger! =)

Var lite deppig här på eftermiddagen, inte bra att tänka alldeles för mycket... Men nu känns det bättre.... Det är så jäkla svårt att prata med mina vänner om detta när de inte går igenom samma sak... Jaja... Ikväll ska jag ha roligt i alla fall =)

Det har jag bestämt!

Trots en skitdag på jobbet..... Men men .. Nu är den över så det är bara att hoppas på att morgondagen blir bättre... Ska jobba kväll då...

Ha en bra Lördagkväll!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0