På den 7e dagen

Kommer ni ihåg? På den 7e dagen vilade Gud efter att ha skapat jorden.. Om man tror på eländet då alltså =)
Jag har inte vilat, jag har  jobbat 7 dagar i rad.... igen!!  
Jaja, det blir ju mer timmar vilket betyder mer pengar... Bra det =)

I morgon ska jag vara ledig men ändå inte. Ska stå på torget på Noret och dela ut kaffe, ballonger och godig med kommunal. Kan blir trevligt.

Det är mellan 11-13 ifall ni nu vill komma förbi och säga hej och ta en kopp java =)

Idag efter jobb så var jag och Emma till Leksand och fikade och gick lite i affärer. Mys!
Sen åkte vi runt lite och stannade till utanför jobb.

Tur var det för Fisoa var ute med Daisy och gick.. Eller rättare sagt; Daisy hade slitit sig ur halsbandet och tyckte att det var hysteriskt roligt att vi ropade och försökte få tag på henne...

Jag lurade in henne på jobbet, stängde dörren och lockade med lite korv =) Så var det fixat... Tur att jag känner henne =)
Det ordnade sig i alla fall....

Nu ska jag nog koka ett par ägg... Blev så himlans sugen!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0