Onda Ögat


Ojojoj..... Vilka onda ögon jag har fått idag... Några slag under bältet också.... Jobba på Självkänslan Lilla Gumman....


Till slut så slutade Slemma och hon och Fredda hjälpte mig med bilen. Guld värt! Tack!

Verkar som om det luktar godare nu och det är ju bra =)

J fick rätt om regnet och hela min baklucka var blöt.... jaja, bara att riva ur mattan och den fick stå i torkskåp några timmar och nu står den i garaget och torkar det sista..... Fredda hjälpte mig skruva fast antennen igen så nu är det inget hål i alla fall =)

Nu på kvällen har Dorran och Daisy <3 vart hä och druckit kaffe. Inte Daisy då, hon fick låna Fabbes leksak istället =)

Drog ner till Slemma en sväng och tjötade lite... Daisan var duktig och skällde ut folk. Det är min tjej det =)

Jobb i morgon, fira Dorran på Onsdag, ledig Fredag-lördag-Söndag. Undrar om jag ska klippa gräset då? :)

Ja just! Slemmis hjälpte mig plocka lite körsbär och vinbär idag! Så nu har jag i frysen och bara att plocka fram vid behov = akut pajsug =)

Nej du, nu ska jag varva ner lite.... Sen sova

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0