Nöjd

Idag är jag lite mer nöjd, jag tog komandot och avslutade retandet! =)

Idag har jag jobbat. Undrar hur många bloggar jag har som innehåller just de orden?
Det är tur att jag inte driver modeblogg för "dagens outfit" skulle bli ganska lika samma..... Men för er skull ska jag fixa en sådan i morgon =)
Nu antar jag att ni darrar av spänning! =)

Men i alla fall, jobb i morgon (daah!) och sen bränner jag iväg till Ludvika för min tatuering! Längtar så mycket!
 Har velat haft dessa tatueringarna länge nu! Ska ta med den som Lillasyster Patsy har ritat också, får se vad vi gör först =)

Slemma ska med så oddsen att morgondagens middag består av Chili Cheese är ganska överhängande...
Fick överraskning av Slemma idag, hon kom till jobbet ikväll med en matlåda åt mig med Fläskfilé, potatis och bea-sås! =)
Den ska jag äta till lunch på jobbet i morgon. Fasen vad glad jag blev! <3
Det är dom små gesterna som gör det.

Har försökt dividera med en person om en annan men det är svårt när det sitter en papegoja och sufflerar åsikter *suck*
Var fasen är folks empati och förståelse?

Tänker mycket nu, försöker leva livet till max och leva som jag lär (försöker i alla fall).
Finns mycket jag vill ändra med mig själv, försöker bli den människa jag vill vara. Svårt, men ni ska i alla fall veta att jag gör ett tappert försök.
Försöker vara där för mina vänner för om man inte gör det hur är man då? Sen hoppas jag att när "den dagen" kommer så finns de där för mig.

Hope and Faith

Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0