Kärleksbekymmer

Jobbade 14-21:30 idag. Sen tog jag Saab Gripen till Dorran och drack lite kaffe =)

Fest i Romma vad det så jag och Emma var dit och satt en stund och som vanligt när några tjejer är tillsammans blir det prat om kärleksproblem... Och herregud vilken jäkla soppa!!

Vissa är verkligen inte som man tror att de är.... Jaja.... Det blir som det blir... =)

Sitter just nu och kollar på Mars Attacks, fy fasen vad rolig den filmen är! Dricker lite the också... smaskigt!

Men snart ska jag gå och lägga mig.... Känner att ögonlocken inte riktigt hönger med längre =)

God Natt på er

Kommentarer
Postat av: dorran

men hon e inte dum egentligen:)!!! hon vill ju bara att vi ska springa å leka me henne;)...!!! Suck...

jaja syns sen så får du förklara ditt sms då

2009-07-12 @ 07:24:17
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0