Kaffebesök


Har jobbat idag, i morgon är jag ledig! Jippi!!

Har haft otroligt roligt på jobb idag! Så härligt när man jobbar med "rätt" personer och allt klaffar =)

Skulle jobba 7:30-14:30 men stannade till 16. Det ser liksom lite bättre ut i lönekuvertet....

Efter jobb så åkte jag och Dorris till Leksand och tvättade bilen och tankade upp den. Vi hann med en glass och att bli inlåsta i tvätthallen också....

När vi tankade så brände en sketen Audi loss... Han trodde väl att han hade en Saab.... Gubben som stod bredvis oss la den snygga komentaren: "Gör om det där om ni kan" Så jag trodde jag skulle dö! Sen tittade han in i Saaben och sa "Det ser ut som en tjejbil det där..." =)  Vilken sköning! Jag trodde jag och Dorran skulle dö av garv!

jaja,,, in på Fel Pris och där fick jag en Daim av Dorran =) Tack!

Nu väntar jag på kaffebesök och hoppas på ett senare kaffebesök.......

Tror jag ska ta en sväng med snabeldraken och suga lite damm.... Känns som om jag har vita, håriga heltäckningsmattor... Kattracka! =)


Tjejbil? Ja, kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0