Hungrig


Fy fallera vad hungrig jag är! Tror att jag hann vara aspackad och bakishungrig på en halvtimma!

Men roligt tycker jag att vi hade i alla fall =) jag hade då det....

Jag var ju visserligen redan påverkad när mina gäster kom men det var väl skit det samma! =)

Några skabb var det naturligtvis där och Portan typ skämde ut mig men what the hell.... Man lever bara en gång eller hur?

Tror att halva Hotellet uppmärksammade mina Puppor (tuttar) för vissa klämde och samma "vissa" pratade högt om dom.... Men det är faktiskt inget nytt =)

Just nu håller jag på att laga mat. Är så jäkla hungrig! Längtar redan efter morgondagens pizza... Då är det illa =)

Men men... ska nog gå och lägga mig sen..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0