Allt man vill ha kan man inte få...


Hej på er!

Håller just nu på med de sista förberedelserna för ikväll. Ska bli trevligt. Har slängt ihop en Pastasallad för jag vet ju att i alla fall Fifi vill äta nåt så småningom =)
Har nyss flyttat ner de sora högtalarna och kopplat på dem på förstärkaren och in i datorn.. Låter finemang, fast det kanske inte grannarna tycker. Men vem bryr sig?! :)

Tydligen är det Loppis på halva gatan idag. Mina närmsta grannar har ockuperat halv infarten men jag har ju en till så jag kunde komma ut och köpa frukost. Kom på sen när jag kom hem att jag kanske skulle ha köpt toapapper och så var det nåt mer som jag har glömt nu! fan! jag får ta det när loppisen är över. De kan ju inte stå där hela natta liksom =)

Får inte allt jag vill ha ikväll... Synd, men man kan ju inte få allt....Fast jag hade ju velat ha! =)

Nu ska jag ladda betteriet till kameran!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0