Spela tv-spel=dödsmaskin?

Njaa... Inte jag i alla fall... Jag är totalt medveten om att när jag har spelat mycket Wolfenstein så går jag runt och undermedvetet letar efter "secret areas". En ganska harmlös biverkning tycker jag..... Eller vad säger Linda?

MEN... När man drömmer om att man klättrar på hus och ska hitta skatter och det brinner överallt.... Då kanske....bara kanske..... man har spelat aningens för mycker Tomb Raider.....
Ja nu förstår ni vad jag har haft för mig de senaste två nätterna.... Spel-nörd? Icke! =)   Har inte spelat Tomb Raider på ett tag nu (kanske det som är problemet).

Faktum kvarstår; Ja, man blir påverkad av tv-spel, men inte alla får psykoser och dödar folk....  
Inte än i alla fall.. =)

Nu ska jag försöka ansluta mig till x-box live... Mer tv-spelande!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0