Soffpotatisar

Hur sjukt ser det här ut egentligen? Både jag och sambon sitter framför tv:n med en varsinn laptop i knät =) Ja det ska väl vara så nu för tiden...

Sitter och gäspar lite, sov inte så bra inatt... Ser inte fram emot morgondagen då jag ska börja jobba 7:00... okristligt tidigt tycker jag... Men jag ska i alla fall jobba med Dorran så det blir då roligt i alla fall =)

Finns det något bättre än att jobba med folk man trivs med?

Är nervös över körlektionen  på måndag.... Hoppas det går bra...

Seifer ligger i soffan bredvid och sover =)   Sötnosen..

nu ska jag titta på dödligt vapen

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser precis likadant ut här.. vissla



NEJ MEN VA ROLIGT ATT HÖRA! Lägg gärna till mig på bloglovin så du inte missar något. Ibland smäller jag ut 15 inlägg om dagen.. :S

2009-01-16 @ 21:11:33
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0