Lat

Jag har fått ett schema nu som jag inte har lagt själv. Det betyder att jag inte jobbar så mycket de första två veckorna och sen smäller det till. Detta resulterar i en väldigt väldigt lat jag.... Är inte van att vara hemma så här mycket. I morse vaknade jag av att telefonen ringde och det är självklart jobbet. Men jag orkade inte gå ner och svara... Ångrar mig så mycket! Då hade jag ju vart klar med det här nu och kunnat vara hemma snart men istället ska jag gå till jobbet om en stund och jobba seeeeegt..... Tråkigt. Ska diffa lite också tror jag... Måste ringa IT för det fattas en del program på min inloggning.. jaa. kanske bäst att gå snart då...

Ha en bra dag,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0