jahaja

För att svara på en kommentar så är det för att jag är skitfjantig och tror att allt ska börja brinna  ;)

Klockan är snart halv ett, försöker elda men det går inte så bra som jag vill, har lyckats hälla t-sprit över typ halva golvet vilket resulterade i en gråtattack. Fan vad drygt det är nu. Stress lver el-räkningar, fryser, ont i kroppen, jobbar inte så mycket som jag borde...Jävla stressmoment alltihop.... Ska i alla fall ringa till Dala-Kraft idag o fråga om inte de ska komma hit o se hur lite vi har som drar..... Kul det lär bli..

Ja... fläktarna har stått på ett par timmar men gör ingen jävla skillnad över huvud taget. Tycker att vi ska skippa det här o gå direkt på plan B. Inte för att jag vet vad det är men rörmokarna borde ju ha en eller?

Fucking Hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0