Födelsedag!

Igår var det min födelsedag! Blev hela 27 år! =)

Började dagen med att gå upp vi en kvart över sex för jag skulle naturligtvis jobba =) Det fortsatte med att jag fick skotta bort en ca 70 cm snövall som en mycket duktig plogare hade plogat för min infart.... Kollade runt på gatan och det är naturligtvis bara våran som är förplogat. Vad fan liksom... Jobbade på och höll på att somna på lunchen... =)

Skulle åka hem och kom fan ingenstans när jag gasade. (Hade lånat Kases moppe med dubbdäck) Moppen bara gled... När jag klev av så gled jag också! Körde på trottoaren upp för backen för den var oplogad så jag fick grepp där. Sen fick jag köra försiktigt hem.. Höll på att gå åt skogen när jag nästan var hemma..

Fick besök av Hinkan o barnen, trevligt =)

Paketet som jag fick av Doris var ett av de bättre, Ostbågar!!! =) You know me so well! =) Tack! 

Kopplade in dörrhögtalare i Sääben igår. idag ska det kopplas bas... 

Nu ska jag dricka kaffe och ringa elbolaget... 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Grattis på födelsedagen!!

2009-01-26 @ 17:14:20
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0