Ett av livets mysterier

Hur kommer det sig att så fort det handlar om Julkort eller nåt sånt så faller det ur mannens minne fortare än vi kan säga Knackelibrankelfnatt?
Men så fort det handlar om något roligt så går det fort som fasen så ligger det på lådan, man behöver inte ens påminna?

Fick hem Saaben igår, fin =)
Idag ska jag och LG ut och öva på min läxa så jag tänkte lägga ägarbytespapperet på lådan idag.
Döm om min förvåning när Kase ringer från jobbet och talar om att "Det gjorde jag på väg till jobbet". Utan att jag har sagt nåt eller bett honom om det!
Plus att han påminner om att ringa försäkringsbolaget och försäkra Saaben.
Jisses! Detta har då aldrig hänt tror jag.

Ja mycket ska man vara med om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0