Efter en hård arbetsdag...

.... så skulle jag helst vilja lägga mig i soffan och titta på tv medans någon annan lagar maten och kokar the åt mig...

Men så blir det självklart inte... Jag har lagat Potatis,falukov och broccoligratäng. Gott! =)

Men jag är så trött så trött....låg vaken halva natten och kunde inte sova och mådde sen illa. Kase låg bredvid mig och snarkade (han som påstår att han verkligen inte snarkar) och pratade strunt i sömnen =)   Tror jag somnade vid en 3 kanske... Kl 6 började Kases Väckarklocka att ringa men den hör han ju inte så jag väckte honom... snooze! =)  Halv sju börjar telefonen att ringa. Självklart låg den nere. Det kan ju bara vara ett nummer som ringer vid den tiden ju, så jag gick och jobbade lite...

Vid tio hade jag verkligen inte haft något emot att sova en stund =) sen hade vi arbetsplatsträff men nu äntligen ligger jag i soffan och tittar på Top Model =) Skön tillvaro...

Är så trött så trött.....

I morgon ska jag jobba kväll så då ska jag sova =)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0