Besiktning

japp så har man vart iväg och besiktigat bilen då. En del missöden på vägen men vad annars när jag är ute och far?

C kom hit och vi drack lite the...hade tid i R-Vik kl 10.10.  Vi skrapade bilen i säkert en 20 minuter för den var så tjock! Kom sent till besiktningen, som tur var fick jag en ny tid. 11.30 så vi tänkte vi fikar då. När vi kom till fiket så tog jag upp plånboken... Jaha, inget kort där inte... låg hemma. *suck* Hem igen och hämta och direkt till besiktningen.

Hade en mycket trevlig besiktningsman som tyckte att min rosa klädsel var fin =)  När han var färdig och skulle köra ut så sa han "Det var ju inget problem det där". Besiktigad helt utan anmärkning. Inget bra att veta ller någonting =)  Finfina bil....

var tvungen att ringa Dorran och lura henne lite *sorry* men jag kunde helt enkelt inte låta bli =)

Nu är jag hemma och dricker dagens första kaffekopp... Gott som fan... Började få lite ont i huvudet faktiskt....

Funderar på om jag ska gå ner på affären och hämta mitt paket eller om jag ska vänta tills Kase kommer hem... Har fått paket från H&M.

ja vi får se... hur som helst ska jag dricka upp kaffet först =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tack för din fina kommentar! jag blev superglad! Hur fann du mig?:D

2009-01-16 @ 20:46:41
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0