Sunday

Blev ju helt kaiko med smörgåstårtan igår... fattades en ingrediens så vi fick gå upp tidigt och fixxa den idag.. blev ganska bra ändå =)

Ja igår så hade jag en del att göra; gjorde ett vattenbyte i akvariet ( är du en fisk fattigare,dyr var den också), skulle handla till tårtan, jobba, lägga schema och göra tårtan. Det sistnämnda blev som sagt gjort idag men det var ju ändå en diger lista =)

idag har jag jobbat med Dorran.. I like it =) Tog med lite smörgåstårta till henne så hon fick smaska lite...

I morgon ska jag till körskolan och lära mig backa ordentligt. Kan ju vara bra att veta liksom =) Bra-att-ha-saker =) 

Nu ska jag fortsätta kolla på Knight Rider, Vill ha en KITT-bil ju! =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0