Sotarbesök

Jaha så har sotaren varit här då... har även plockat undan på bänken och rensat kylskåpet... bara för att vi har ett stort kylskåp så är vi urusla på att ta ut det som är gammalt... man fyller liksom bara på nytt...
Jaja, det ska väl ändras på när vi får ett mindre kylskåp igen...

Snart ska vi väl ta och åka.. eller snart och snart... ska vara i Falun klockan 15 men jag är ju en segpropp så jag vet ju inte hur lång tid det tar... sen ska vi till Sala... undrar hur det ska gå jag som gick upp vid 8....
Inte dov jag heller för sotaren kom ju och sen har jag druckit kaffe och ätit frukost... ja det blir nog bra...

Ska bli roligt att köra en bil som jag aldrig någonsin har kört förut... 4-hjulsdriven audi med v6:a.. kan bli intressant.... undrar om den är lika känslig på gasen som körskolans jäkla bil?? Den blir jag gaaaalen på....

Var för övrigt inte så impad av den läraren jag hade sist... min "vanliga" förklarar hur jag ska göra om jag gör fel men den här styrde runt ratten åt mig så inte lärde jag mig så mycket må jag säga.... jaja... Mange är väl färdigkräkt till nåsta lektion antar jag =)
Jäkla backningar runt hörn...... Uselt... ja, bara att bita i det sura äpplet och öva,öva,öva om jag ska ha kortet och avancera i graderna =)  

Förresten sa sotaren att spisen är seg att få eld i, det har han alltid tyckt.... så det är inte vi som inte kan elda! Hör du det nu mamma?

Nä, mer kaffe =)

Kram


Min Vackra Balthazar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0