Snyggast i Ejendals!

Är ju självklart Alexander Bard! Kan inte komma på någon annan som kommer undan med rymddräkt, ridhjälm, ridstövlar och gigantiska glasögon! =)

Tror ni jag skrattade igår när jag såg det eller??

I alla fall.. Tycker att bidrag nr.  7  , Alla var skitbra! Velvet gjode en bra insats, så även Molly Sanden men den låten har vi nog hört ca 3789286 gånger i våra liv....

E.M.D Gjorde ett ganska bra nummer men ja...

Mikael Rickfors var en frisk fläkt med lite Rockiga toner =)  Lite 90-talsrock helt enkelt

Men nr 6, här för mig själv var menlöst värre.... det enda jag kan säga var riktigt dåligt....

Nä nu ska jag lyssna vidare på skämten jag har hört förr =) Men Hon är rolig Petra Mede

Kommentarer
Postat av: dorran

fanns ju inte ett enda bidrag som va....

2009-02-21 @ 21:10:07
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0