Närapå Änka

Har jobbat idag... övervägde starkt att skita i att jobba =) Nej då men sängen var så skön!

Har kämpat för att hålla mig vaken hela dagen så det var tur att jag slutade kl 14.

När jag kom hem såg min bil ut att vara extremt sned. Det var den också... Knase hade legat under den och mekat och sedan lyft på sig för att hämta ett verktyg och då hade den ramlat ner från domkraften.. Alla vet att det är ett big no no att ligga under en bil som inte är uppallad ordentligt så nu har han lärt sig det en hårda vägen.... Hade han legat kvar så hade vi nog haft en trasig Knase just nu...

Anledningen till att bilen var så jäkla sned var att den stod på bromskivan vänster fram... Jisses... Anledningen till att Knase hade legat under den var att han har hittat nåt trasigt i motorn.,....  typ ett motorfäste elelr nåt sånt skit....

I alla fall så lär jag ta reda på vad det är så det inte är något allvarligt!

Fan det första jag ska göra när jag har körkortet är att köpa en ny bil!! Ja inte en ny-ny men bättre begagnad ny....
Är less på att laga allt jämt!

Anyhow....

Har skitont i handen, märkte det i morse när jag använde medicinkrossen... har blivit värre hela dagen och nu e jag svullen också... det var svårt att skära grönsakerna till tacosen...

Blir det inte bättre lär jag kolla upp det...

Seifer är piggare i alla fall... Han sov hos mig inatt..... men har tror att han inte kan hoppa upp på köksbänken så harn står nedanför och gnäller så vi ska lyfta upp honom =)   Sötnos =)

Nä nu ska vi mysa med lite ost och kex =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0