Mycket nu

Har inte kunnat logga in på ett par dagar... teknikens under...

Men nu ör det fan i mig för mycket!! Känner  mig otroligt mobbad på jobbet, vill inte gå dit. får se om jag gör det.... Är så jäkla less och ledsen för jag känner inte att jag gör något fel... Frågade vilka det var som sa det, men det vill einte chefen säga.. Fegt!! Förbannade fegisar! Men dra åt helvete då............

Skiter i Apt:n tänker inte sitta o flina med dom... börja bli en facklig fråga det här faktiskt...

Appropå facket så är jag suppleant i styrelsen nu, känns roligt..



Ja.. .. depprimerad är bara förnamnet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy vännen! Du ska inte behöva ha det så..Ta det där körkortet och begär en flytt till mig =) Ragator finns överallt men majoriteten är bra människor =) Hoppas verkligen att det ordnar sig..Jättemånga kramar

2009-02-11 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0