Längtar längtar

Vill att det ska bli Fredag nu så jag får åka till Gävle!

Idag ska jag jobba kväll och i morgon blir det en dagstur. Det går nog fort =)
Måste nog skriva en lista på vad jag ska ha med mig så jag inte glömmer nåt. (virrig i kolan)

Har ont i ögat! Det har runnit i 2 nätter nu, fick ögondroppar av ssk igår. Har dragit mig för att ta dom, hur lätt är det att droppa i sitt eget öga egentligen? Droppade idag i alla fall och det gick bra. Fick i ganska mycket innan det rann över så jag är nog lite irriterad i det... Jobbigt....

Jaha.. blev biten hårt i fingret igår på jobbet. ajaj.. skrek rakt ut och svor. Gjorde ju ont som fan.... Dumma dumma.... *suck* idag får någon annan stoppa in fingrarna i den munnen kan jag tala om...
I övrigt gick det bra att jobba....

Ska bli så skönt att komma iväg och bara slappa och äta gott! Sitter och tittar igenom menyn och blir hungrig =)

Nu ska jag dricka lite kaffe

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0