Jag vann!

Jag vann vadet! Inte för att någon antog det, men ändå =)

Hade inga tider... skulle ringa i morgon för en akuttid men då har jag ju körlektion jue... kanske kan komma på eftermiddagen om jag skippar mötet... glad chef jag får då...

Onsdag jobbar jag, har det där viktiga mötet med facket på jobbet då... så det kan jag inte skjuta på...

jaja.. jag får ringa i morgon och höra om de har tider på eftermiddagen..


Tjänsterna ja... jo, 2 gick till 2 personer som aldrig har jobbat i Kommunen förr.... Vad bra! Signalerna är; det spelar ingen roll hur mycket du sliter eller hur många Las-dagar du har, Vi skiter i er och utnyttjar er till fullo och kastar bort er sen. Det arbete ni gör uppakattas inte, ni ska vara glada att ni har jobb. Ni har inga rättgheter, bara skyldigheter. vad ni tycker skiter vi i för ni är bara vikarier....

Bitter? Nä... inte mycket... ;)

Kommentarer
Postat av: dorran

möte ,facket -jobbet? va?har jag missat nått igen?

2009-02-23 @ 18:55:36
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0