Gå på kurs

idag har jag vart på utbildning i Malung... Gick upp kl 6 och vi åkte vid en kvart i sju.... Inte så konstigt att jag sitter och gäspar i soffan just nu, eller?

Kursen var bra, hade väl lärt mig mer om jag inte var så trött men jag fick ju material med mig hem så jag hinner nog titta lite på det där =)

I morgon kommer mamma och syster.. Sen ska nog jag och L-G åka till Noret och fråga om det som ser ut att vara av i motorn är nödvändigt eller om det kvittar.... lär ju höra med nån som vet.....

Ska försöka komma ihåg att hämta ut medicin och kolla på Bildelar vad färg till bilen kostar...

Mycket för mitt lilla huvud... ska nog sova snart... väldigt snart...


Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad var det för spännande kurs?



2009-02-17 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0