Doing it my way



Okey, jag bloggar. Jag bloggar vitt och brett om det mesta som händer... Dumt kanske men jag är ju sån. Handlar först och tänker sen.

Ångrar jag ett inlägg tar jag bort det...

Men, Jag står helt och fullt för det jag skriver även om det sticker i vissa ögon.

Att förvränga det jag skriver eller det jag har sagt är inte okey. Det är bara jävligt patetiskt.

Om jag säger en sak så blir det tydligen en annan. Det är förjävla irriterande. Fattar ni det eller?

Hur orkar man bry sig så mycket? Händer det så lite i ditt eget liv eller? Eller kan det vara så att jag är ett tacksamt offer för att det jag skriver om blir "offentligt"?

Eller för att jag står för det jag gör?

Jag vet inte... Men lägg ner.

Jag är för gammal för att orka med dessa högstadiefasoner.

Väx upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0