Till J

Jag ser din sorg, jag känner din smärta. Hur kan jag säga det så du förstår.

Du sviker mig gång på gång men ändå vill jag inte ge upp. Hur ger man upp på någon som betyder någonting?
En gång sa du orden "Jag ställer upp på dig,jag finns här", men ord är bara ord om man inte handlar därefter.

De saker du säger talar om någonting annat än dina ögon. Ibland kryper de sanna orden fram. Då gör det ont i mig att höra hur du egentligen mår.

Var sann mot dig själv. Den viktigaste personen i ditt liv är just DU. Ingen annan. Var med människor som ger dig självkänsla, inte de som tar den ifrån dig...

Jag kommer finnas här när allt faller ihop, för det kommer det att göra... Förlåt att jag säger det men du vet att det är sant.

Just då kommer jag att ställa upp på dig, men jag orkar inte mer nu. Det gör för ont i mig att se dig gå nedåt.....

För jag älskar dig, som min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0