Roadrage

Men åh vad irriterad jag blir på folk som inte håller 90 där det är 90 utan ska prutta runt i 70!! Får fan Roadrage!
Sen när det är 70 då ska man tydligen köra 50-60... Fasen man kommer ju aldrig fram!

Har vart hos Mamma i Långshyttan och hälsat på lite idag... Jäkla skön biltur må jag säga... Eller inte... min jäkla ac kyler ju inte... Men jaja... kör ju kd och det funkar ju så smått i alla fall...

Hälsade på Mormor en sväng. Ja, vad ska man säga om det egentligen? Hon är ju i alla fall glad =) <3

Borde väl kanske gå och lägga mig nu. Ska ju jobba 7-16 i morgon... Så kör vi igång igen alltså =)

Ni ska väl få se håret någon dag här framöver dårå..

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0