Kommunalutbildning

Inte gick jag och la mig tidigt inte... nej nej.. men det är som vanligt...

Var uppe tidigt och drog ner till Fifi och Pullan och insöp lite kaffe och en cigg.... Maggan kom i tid. 7:15 och hon sa inte ens hej utan öppnade med ett "Kan någon av er köra?" Hon hade migrän som fasen och pillren hade inte kickat in än.

Så jag fick köra lilla, blå bilen =) Gick bra det...

Bengan var itne med men det var inte så tyst ändå =)

Bra utbildning med bra ämnen. Har lärt mig mycket nytt....igen....Det är ju alltid bra =)

På hemvägen var vi trötta... De dåliga skämten haglade! Jimpa sa något om att "Det är så mycket vildsvin så det är grymt" Så vi dog nästan! =) Det roliga var ju att han itne sa det med flit =)

Fifi kontrade med en historia om en man som satt och skulle på syn undersökning, varför? frågade de han satt med. Jo, jag ska ju ta c-kort! =)
Haha!
 Fattar ni eller??

Nu ska jag fortsätta med mitt. Ska nog äta lite och sen in i duschen och sen till Noret och tanka...

Måste upp i morgon och ringa veterinären. Du har väl sett hur Saffen ser ut?? Jisses! Måste få komma i morgon....

Ska se Ice Age 3 Ikväll!!! Yay! =)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0