Kakbak


Idag har jag jobbat ju... Fick jobba med Fifi! Roligt! =)

Sen har jag vart hos vännen och umgåts, spelat och bakat kakor... Ja det är klart att det var mitt förslag och att jag skötte det mesta av baket men jag fick ju hjälp när jag bad om det.... Bjöd grannarna på kakor och det gillades kan jag lova. INte för att jag är förvånad för jag är ju faktiskt bra på mycket. Bland annat att baka kakor....

Såå.... Lämnade kakorna där, då har jag nåt att fika =) Dricker ju mer kaffe där än hemma så.....

Anyhow.. Ska på Utbildning i morgon, vi blir tydligen hämtade 7:15 *snark* Kanske är en idé att gå och lägga sig nu. Har redan bestämt att morgonkaffet blir intaget hos Fifi och LillPullan så jag slipper i alla fall det =)

Det är ett skönt gäng som ska ta sig till Vansbro =) Bengan kör så jag kan vila.... Vet ju själv hur jag är vid den rara tiden på morgonen så det är nog lika bra att jag sitter bak och njuter av åkturen. Inte för att det lär bli tyst. Bengan är ju som sagt med och den mannen kan hålla låda! Men rolig, det är han =)

Gillar de som sitter i styrelsen, det är en fröjd att umgås med dem =)

Undrar om jag ska lyssna på lite musik nu innan jag går till sängs? Tror det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0