Jag har ont


Hade jag vart sån så hade jag sjukanmält mig idag... Har förjävliga myrkrypningar i benen... Kan inte sitta still med benen alls... Jäkla kropp!

Nu är inte jag sån så att jag sjukanmälen mig hur som helst... Det har många orsaker... Pengar och lojalitet är 2 av dem. Karensdag är ett ord som får det att krypa i mig.
Nä då, bara att kämpa på.... 7e dagen i rad, Onsdag är jag ledig. Då ska jag skjutsa Hinkan till Skolan.... Sen ska vi fika! yay!

Fnatta var inte på Salongen idag. Kommer i morgon, ska ringa då....

Nu blir det kaffe och cigg... Ej stillasittande dock.....

<3


Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Låter grymt jobbigt med krypningarna i benen. Har du kollat med din läkare? Det lär finnas en medicin som heter Sifrol, men jag har inte provat den själv.

2009-08-03 @ 17:18:42
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0