Heldag

Idag vaknade jag tidigt, skulle ju ringa veterinären men det är ju lögn att få tag på en sån! jaja, såret ser ut som om det börjar läka i alla fall.

J:son kom och drack en snabb kopp kaffe och sen kom Hinkan och Sebastian förbi <3
När de hade åkt så åkte jag ner till J:son. Åkte ner på stora centrum och jag handlade lite åt Sebbe. Hem till Hinkan och drack kaffe och där blev J:som med katt!! =)

Vi for och grejade lite till katten och mitt i alltihop blev J:son lite Tissenödig... Och nöden har som sagt ingen lag.

Skogstissning



Skaka,skaka! =)

Hämtade katten och installerade den. Gjorde lite pannkakor samtidigt som jag passade på att torka av lister och väggar... Manisk anyone?
Sen tittade vi på Robotar. Kung film!! Hit me baby one more time! Haha! ^^

Vissa försökte väl drifta med Volvon men det sitter lite för bra däck på den.... Aja, i vinter kommer det gå bättre =)

Spelade lite, eller jag tittade på och kom med usla råd och gosade med katten.

J:son var en raring och bytte blinkerlampor åt mig. Gulle dig! =)

Ska nog sova snart, eller nåt, typ.... Vi vet väl hur det brukar gå med det eller hur??

Får trevlig lunch i morgon i alla fall =)

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0