Hejuda mig



Är fasen helt slutkörd tror jag... jobbat 6e dagen idag, 2 kvar... Har som tur var bytt med Dorran i morgon så jag börjar kl 14 i stället för 7.... Då ska jag sova!

Ringa Fnatta ska jag göra också... Hoppas hon har någon tid till veckan... hoppas går ju... ska göra en helkörare med färg, sling och klipp... Dyrt men det är jag fan värd!

Väntar och väntar.... Här får man vänta länge och tills det passar....

Lalalla... vad ska jag säga nu då tro?

Mös lie igår... Käkade tacos och såg på Sex and the city-filmen =) var så himla sugen på tacos! Glömde köpa köttfärs men det blev bra med vegetariskt ändå =)

Håller på att tvätta nu... Behövs verkligen!

jaja.. äta lite kanske?

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0