Fika,jobb,livet


Har vart ner till Fifi och fikat lite =) Pratade lite med Sara och gosade med finaste Fabben.

Ska jobba snart.... Funderar på när jag ska hinna med livet. Men å andra sidan är det så mycket roligare två än en =)

Har beställt nya Wolfenstein idag!! Bokade det för det har inte kommit ut än.. så jag hoppas att jag får det samma dag som det släpps! Lätt att det blir det jag gör och inte så mycket annat... Eller inte vet jag, vi får väl se =)

Jaja... Nu ska jag dra iväg till jobb. Syns ikväll!

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Annica

Nej men hejpådä!!

Goggla på olika bloggar å hitta dej ;-)

Sjitkul alltså!!

Men va menar du me "privata uppdaterad", kan int se dom inläggen :-(

Kanske ja int får de kanske!!

Kramen

2009-08-19 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0