Vad? Har jag?


Har jobbat, magsjuka, magsjuka. Inte på min avdelning som vanligt men jag ska vara där på Måndag och nästa helg       
:( inte roligt alls....

Fick höra idag att jag har blivit anklagad för att ha sagt något som jag omöjligt kan ha sagt eftersom jag inte har visat mig där överhuvud taget på ca 1 månad.... Jisses. Hur fan kan man bete´sig så jäkla uselt när man är 60 år gammal?? Frontallobsdemens? Borderline? Allmänt störd? Mår allmänt dåligt? Hur som helst så är det väl för fasen inte mitt fel?? Jävla kärringar....

I morgon hoppas jag att det blir lika fint väder som idag för då ska vi grilla! Låter otroligt härligt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Danne

Jasså det är fler än jag som är/var magsjuka. Känner mig mycket bättre idag i alla fall så nu ska jag ut o njuta av vädret. Ha det så gott idag o hoppas solen lyser borta hos dig med.



Mvh Danne

2009-04-13 @ 11:20:50
URL: http://metrobloggen.se/kidneykillen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0