Stadskörning = Check :)


Jaha då var stadskörningen avklarad. 2 dubbel-lektioner tog det, inte så farligt tycker jag...
Körläraren sa att han var Possitivt överraskad och det är ju roligt =)  Gjorde väl ett par misstag men det är ju så man lär sig, på det stora hela gjorde jag tydligen bra ifrån mig.

Nästa lektion blir det påfarter och avfarter. Dåå ska vi även boka halkbanan. Som jag har längtat! Rally!!! =)
27/4 har jag min Risk 1-utbildning. Såg idag att jag jobbar då men någon får väl byta med mig??

Vissa saker är faktiskt viktigare än andra. Missar jag det tiden får jag vänta till långt in på Maj och det tänker jag då rakt inte göra.
Känns i alla fall som om det går framåt, det går till och mer framåt med stormsteg! Tog min första lektion i Januari så det har ju gått fort!

En bild som visar vad jag känner just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0